iPhone 4G Review 8 Sebab Kenapa Anda Perlu Beli



Ketika Steven Jobs melancarkan Apple iPhone 4G pada pertengahan 2010, ia mencetuskan banyak spekulasi dan skeptisisme. Kenapa Sekarang? Kenapa begitu cepat? Mengapa perlunya?. Ini adalah beberapa soalan yang keluar dari mulut pengikut gadget dengan penlancaran Model terbaru Apple ini.
Namun, dalam iPhone 4G review ini, aku ingin meyakinkan anda bahawa interasi terbaru keluaran Apple ini begitu "Rocks". Aku sarankan baik kalian berhenti bertanya bagaimana untuk membeli sebuah 4G iPhone. Terdapat banyak cara untuk mendapatkannya sama ada beli atau percuma. Untuk saat ini, lihat dan kajilah 8 alasan yang luar biasa mengapa anda mesti mempunyai iPhone ini.
1. Panggilan Video : Ini merupakan penambah baikan yang paling menarik untuk 4G Apple iPhone. Dengan penambahan kamera pada bahagian hadapan, 3G atau video calling boleh dilakukan. Anda juga boleh menggunakan video confeerencing IM, Panggilan Video yang dibenarkan oleh rangkain anda atau application Apple sendiri iaitu iChat.
2. Design yang menarik dan Seksi : iPhone 4G dikatakan 25% lebih ringan dan lebih nipis jika dibandingkan dengan model yang terdahulu. Ia ditampilkan dengan body yang lebih ramping dan reka bentunya amat seksi. Ini bermakna, bagi golongan-golongan yang mempunyai tangan yang halus- khususnya perempuan akan mengendalikannya dengan baik.
3.Tempoh Hayat Bateri : Kenikmatan menggunakan talefon sangat bergantung kepada berapa lama kita boleh menggunakannya. Untuk iPhone 4G ini, Apple telah menambahkan lebih 30% bateri hidup ke dalamnya, oleh itu kita dapat menggunakan segala application didalamnnya untuk jangka masa yang lama.
4. Aplikasi Kamera Hadapan : Tentu saja, kamera depan tidak hanya baik untuk video calling.Sebuah aplikasi kini sedang dibangunkan untuk memanfaatkan ciri-ciri baru ini. Bayangkan, sebuah permainan di mana anda - dengan rupa yang tepat anda - akan menjadi protagonis. Atau sebuah aplikasi real time Makeover?Kemungkinannya tidak terbatas dengan iPhone 4G.
5. Resolusi yang lebih tinggi : Dibekalkan dengan resolusi 960 x 540 dimensi yang hebat untuk peranti mobile. HD video akan terlihat luar biasa pada paparan OLED baru 4G iPhone. Dan dengan main balik HD audio yang dijanjikan oleh Apple, anda boleh mempunyai pengalaman multimedia yang mengagumkan di mana sahaja!
6. Kamera yang lebih baik : Peningkatan sehingga 5 megapiksel, versi terbaru ini akan membuatkan gambar lebih kuat dan patut diperhatikan! Juga, model 4G kini mempunyai flash!
7. WiFi yang lebih baik : Model terbaru akhirnya akan menyokong 802.11n, yang akan membuatnya sejajar dengan saingan saat ini.
8. Multitasking : Letih untuk menutup aplikasi hanya untuk membuka yang baru? Nah, model 4G ini membolehkan anda untuk multitask, iaitu membuka beberapa aplikasi secara bersamaan. Reaksi ini meninjau 4G iPhone boleh diringkaskan dalam 3 kata: saatnya!
Rating : 10

0 comments:

2leep.com