APASAL SI PEREMPUAN SERING PENDEK AKAL..?



Asalamualaikum.


Ketika aku buka FB hari ini.. Aku tertengok satu post yang di sharekan oleh member aku. Sungguh ngeri dan pilu apabila aku membaca habis post tersebut. Mana tidaknya, seorang pelajar PEREMPUAN yang tiada moral dan akhlak telah mengelar bayi perempuan yang lahir cukup sifat dengan pisau pemotong daging. Apakah yang telah difikirkan oleh si PEREMPUAN ini..Adakah si PEREMPUAN ini terbayangkan anak perempuannya sebagai AYAM @ IKAN..?

Aku pun hairan jugak dengan si PEREMPUAN ini yang berfikiran sempit dalam membuat keputusan. Memanglah si LELAKI nya tidak mahu menerima bayi tersebut, tapi adakah itu penamat kepada kehidupan si BAYI yang tidak berdosa?..Kenapa si PEREMPUAN ini tidak memberikan bayi tersebut kepada keluarga yang sanggup memeliharanya atau menghantar kepada Jabatan Masyrakat.

Aku pun pelik jugak dengan si PEREMPUAN ini yang sanggup memberikan maruahnya kepada si LELAKI itu... Setahu aku, si LELAKI ini, kalau tidak disorongkan batal dia tidak akan tidur...Aku pun sebenarnya bingung dengan si PEREMPUAN ini, umurnya baru mencecah 16 tahun tapi sudah BERZINA dan MEMBUNUH Sedih tul dengan akhlak remaja-remaja sekarang...



So..kepada pembaca yang membaca en3 aku ini..Apakah hukuman setimpal untuk si PEREMPUAN ini...



Terima Kasih

8 comments:

yusuf mujahidin ™ said...

inalillah.

tktahu nak kata apa pada si pelaku
moga dia (dan pasangannya) bertaubat

Qaseh dalia adelia said...

semoga ramai lelaki2 yang punya tanggungjawab untuk memimpin kaum hawa wpun di sorngkan bantal ,iman untuk tidak tidur itu masih kuat ,,
dan hawa tebalkan iman agar tidak jadi senipis kulit bawang ~

dam kedua2 yang hanyut dengan nafsu jangan jadi binatang selepas melampiaskan segala nafsu .

FOOTPC said...

yusuf mujahidin : itu lah pasal..diharapkan si pelaku 18SG ini akan sedar dan kembali ke pangkal jalan.

FOOTPC said...

Qaseh dalia adelia : betul tu, lelaki perlu kuat iman apabila di goda tetapi jika lelaki di goda berulang-ulang kali oleh perempuan yang nafsunya 9 kali lebih banyak dari lelaki..
Adakah si lelaki yang normal akan tahan..?

Nun Ya Dal Alif said...

better hukuman tu sama cam dia buat ko bayi tu..br fair..msalah loni malaysia xdop undang2 tetap..tu rakyat brani macam2..hukhuk...

FOOTPC said...

medai : em..mung jgn jadi gitu deh

Fara Atika said...

zaman sekarang lagi hebat nak dibandingkan dgn zaman jahiliah.. pada zaman jahiliah mereka akan membunuh bayi perempuan saja.. tapi.. zaman sekarang mereka bunuh kedua2 nya sekali tak kira lelaki atau perempuan..

DASYAT!

FOOTPC said...

Fara Atika : Manusia akhir zaman

2leep.com